Ridning vecka 20

I veckan så red jag lektion tisdag, onsdag, torsdag. Jag red istället för Elvira på tisdagen och då hade jag Alita. Det gick faktiskt riktigt bra! Hon är lite tung dock men det kan man som inte göra nånting åt. :)
 
På onsdagen red jag Porter. Han var på jättedåligt humör och bara allmänt dryg. Han ville inte göra nånting, inte gå inte så still, inte springa normalt. Så det gick inte så bra haha.
 
På torsdagen så red jag Nix! Vi var på uteritt och hoppade i skogen. Jag och Linnéa åkte iväg till sandtaget innan lektionen och byggde upp en massa roliga hinder längs stigarna där som vi hoppade sen. 
Det var hur kul som helst! Hoppas vi får göra det här igen någon gång, det var riktigt skoj!
 
/Evelina
 
 
Här är ett av hindren som vi byggde. Lånade bilden från Linnéa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0