Ridtur i solskenet!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, vilket iofs är ganska skönt det med!
Vid lunchtiden så körde jag ut till Yttertavle för att rida ut på Ylvas ponny Disney tillsammans med Ylva och Alexi. Det är tänkt att jag ska hjälpa till att motionera Disney när tiden inte riktigt räcker till för Ylva. Så idag så visade hon lite stigar som man kan rida efter!
Disney är iallafall en väldigt söt och snäll ponny på 4 år som jag tror kan bli riktigt fin med tiden! :) 
 
 
Här är en bild på Disney som jag lånade av Ylva :)
 
Nästa helg är det förresten dressyrtävlingar på Surf. Och jag och Porter ska vara med! :) Vi ska rida LC:1 på lördagen fast vi rider utom tävlan då han inte har något mätintyg tyvärr. Men det känns ändå väldigt kul! Linnéa ska vara med på Lusen och Ebba med Rocky också! 
 
/Evelina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0