Fille och Kate

I onsdags red jag Fille, vi red dressyr på banan. Red med sporrar för första gången i mitt liv, och dessutom spö så denna gång fick mina ben vila lite, haha. Han var otroligt fin och jag var väldigt nöjd efter lektionen.

I torsdags var jag mer eller mindre inställd på att få rida Aria, men istället hade alla bytt hästar så jag fick istället Kate. Har aldrig ens suttit på henne men jag var ändå nöjd efter lektionen. Vi hade lite markarbete med små hinder och bommar i trav och galopp. Hon var väldigt mjuk och fin att rida, och det var roligt. Nästa gång har vi hoppning och jag tror att vi skulle ha samma hästar då, det ska bli roligt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0