Nixon 15/5

Igå red jag Nixon på ridningen. Jag skulle haft Porter men han hade tappat en sko. IGEN. Så då fick jag ta Nixon :)
Vi var ute och det var jätteskönt för det blev inte riktigt lika varmt som inne och hästarna tyckte det var kul. Vi red fram självständigt och sen red vi dressyrprogrammet LB:1 en gång var och sedan red vi självständigt medan resten red programmet.
Det var kul att rida Nixon. Han var jättefin i galoppökningarna och tog i jättemycket! Sen så red jag lite bogen in, tagen bakdel och mycket lösgörande när vi red självständigt.
Vi bytte schabrak på dom innan också så att det skulle bli lite roligare bilder :)
 
/Evelina
 
Bilder från igår :)
Foto: Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0