Kom just hem

Kom hem från Surf för ett tag sen. Vi åkte dit vid typ halv 11 och så satt vi i valackhagen i nån timme. Sen borstade vi upp några av hästarna och så fotade vi dom (bilder kommer upp på surf-bloggen senare).
 
Ska börja cykla mot Jessica snart. Vi ska se på Pirates of the Caribbean för Jessica har inte sett nån av dom filmerna....
 
Igår var det Valborg ifall ni inte visste det och då var jag och min familj hemma hos några kompisar på Mariehem. Vi åt pizza och så spelade vi typ TV-spel och jag lärde mig lite fler ackord på gitarr! :) men det var mysigt.
 
Nämen nu ska jag börja bege mig mot Jessica.
 
/Evelina
 
 
en bild på hagel. Ifall ni inte visste hur det såg ut. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0