Frågor som jag snart har svar på

På lördag är det klubbdressyr på SURF. Utomhus.
 
Jag och Porter ska vara med i en LC:2 och jag undrar hur det kommer gå..
 
- För det första har jag aldrig ridit Porter ute.
- För det andra så har nog Porter inte blivit riden så mycket på utebanorna på SURF. Vet inte om han ridits där alls.
- För det tredje så har Porter aldrig varit inne på en dressyrbana.
 
Vi får se hur det går helt enkelt! Vi satsar väl på att lära oss att vita staket, pubilk och domarbilar inte är livsfarliga och ser det hela som miljöträning för Porter! :)
 
/Evelina
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

tror dom skippar domarbordet iaf, och har en bil istället..

2013-05-01 @ 22:36:06
Postat av: Cissi :)

vilken tid är tävlingen ? :)

2013-05-02 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0