Forever alone

- Idag är sista dagen den här skolveckan! :)
 
- Idag åker Ebba, Linnéa och Elvira till Stockholm för att se One Direction.
 
- Idag åker Jessica till Gällivare med Louise.
 
- Idag bli jag ensam :(
 
Sååå imorrn har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Jag vill fara till SURF men det är ju inte så kul att vara där själv, och så ska det regna :(
Men om nån vill åka dit och hänga med mig så säg till! :D Vi kan typ fika eller nåt!
 
Haha så efter idag och fram tills fredag är jag forever alone.. På ridningen ikväll kommer det bara vara jag och möjligtvis en till tjej.. haha kul.
 
/Evelina
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaaag vil va med dig :D
Om inte jag blir mobbad och tvingas åka till vår stuga... Frö det vill jag inte. :(
Men du kan ju höra av dig ikväll eller nåt om du vill c:

2013-05-08 @ 16:38:50
URL: http://rinnu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0