Bara för att jag inte har något bättre för mig..

- Jag stör mig på mänskligheten. Att människan är så stört beroende av att veta och ha full kontroll över saker. Att det som man inte kan styra eller vet hur det fungerar, det kan omöjligt existera.
 
- Jag har sjukt svårt att respektera folk som inte kan acceptera att man kan ha olika åsikter och olika sätt att se på saker och ting.
 
- Jag har jättelätt att tro att folk tycker illa om mig. Därför säger jag sällan saker bland människor jag inte känner så bra. Jag är rädd att de ska titta på mig med en nedvärderande blick som säger att "allt Evelina säger är bullshit." Jag känner igen den typen av blickar sååå väl!
 
-Jag har inga som helst drömmar/mål om att tävla höga klasser i dressyr eller hoppning.
 
-Min drömhäst är en häst som jag kan lita på så mycket att jag utan tvekan skulle kunna rida den utan sadel och träns. Ett plus är om den har lång fin man också! :) haha.
 
/Evelina
 

Kommentarer
Postat av: linnéa the best

hahah känner igen mig i allt!!!

2013-05-07 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0