Saker ni kanske inte visste om mig

Jag har inget att skriva om så jag berättar lite helt onödig information om mig själv :)
 
1. Jag HATAR falukorv. Och våfflor. Det är äckligt.
 
2. Jag har absolut INGEN aning om vad jag vill jobba med när jag gått ut skolan.
 
3. Jag har skitsvårt att prata med personer jag inte känner eller som jag bara känner lite. Varför vet jag inte, jag har alltid varit så.
 
4. Jag har bara ägt 1 mobiltelefon i hela mitt liv. Den är asbra:
 
Den är snygg och cool.
 
5. Jag hatar att se när människor gör det svårt för sig själva. Jag hatar att göra det svårt för mig själv också, därför undviker jag ofta det som är svårt och jobbigt..
 
6. Jag kan koppla bort min hörsel helt och hållet! Speciellt när Ebba pratar ;) hehe..
 
7. När folk inte fattar ironi och inte kan ta saker på skämt.... jag tror jag går och gräver ner mig.
 
8. Jag tycker personligen att jag är sämst på att rida. Jag kan verkligen inte gå runt och skryta om mig själv.
 
9. För några dagar sen drömde jag att Ebba köpte en moped som såg ut som en hamburgare. Haha...
 
10. Jag har skitdålig humor och är extremt lättroad.
 
Jag dör! hahahahha.
 
11. Jag har ALDRIG i hela mitt liv haft magsjuka. Ta i trä!
 
12. När jag var mindre var jag rädd för i princip alla ponnysar på SURF. Jag var sjukt rädd för att ramla av. Nu tvekar jag inte för att rida en enda av dem. Det är bara nya utmaningar.
 
/Evelina
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0