Jag skäms nästan lite..

Kom just hem efter att ha varit på revypremiären. Det gick typ helt okej även fast det blev några missar här och där. Men jag tycker ändå att hela revyn i år är lite halvkass..
Det är nästan så att jag skäms för att det är så dåligt.. :(
 
Men jaja, jag kan inte göra så mycket åt saken. Eftersom att förra årets revy var jättebra så blir man lite depp att årets revy är sådär... Men! Som jag brukar säga så måste det finnas sånt som är dåligt/halvkasst för att framhäva det som är bra. Så att det blir lite kontrast mellan det bra och det dåliga.
 
För om allt var jättebra så skulle ju inget vara bra! Om ni fattar hur jag menar. Om alla är superbra på att sjunga så skulle ju alla lika gärna kunna vara skitdåliga.
 
Aja nu ska jag väl typ sätta mig framför TVn och deppa över att jag inte for på ridningen istället och låtsades att jag var sjuk. Typ. Så att jag sluppit skämmas ihjäl mig.
 
/Evelina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0