Jag ska bli presentinslagare när jag blir stor

Hahahha jag kan inte sluta skratta över inlägget jag skrev igår när jag låtsades va Ebba :P Jag har dålig humor..
 
Nämen jag cyklade hem från skolan med Mikaela och sen cyklade vi till Coop för att jag skulle köpa födelsedagspresent till min lillebror som fyller år imorrn :) Hahaha födelsedagspresent på Coop...
 
Nämen jag köpte lite godis till honom som jag har slagit in i värsta kickass-paketet! Det kommer ta 1124235 år för honom att öppna det :P nej vaddå mycket tejp..?
 
 
fint va? :D hahahahah...
 
nämen snart ska jag åka iväg till SURF för det är ridning ikväll :)
 
/evelina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha det var kul, typ min humor haha ;D

2013-04-17 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0