Jag har ett fint brännmärke på handleden..

- Jag kom hem från skolan för nån timme sen. Vi hade Engelska-nationella idag.. Det känns som att det gick helt OK så hoppas att lärarna tycker det också!
 
Igår på Bilden så brände jag mig på en limpistol.. det gjorde ont, typ. Sen så hade jag något som liknade ett miniblåmärke där resten av dagen. Men nu har det blivit en röd prick istället.
 
- Jag gjorde ingenting på varken SO-lektionen eller Engelskalektionen förutom att berätta för Linnéa om när jag skulle baka muffins och tog sirap istället för ägg för äggen var slut... GÖR INTE DET! Dom muffinsarna blev bajsdåliga..
 
Nu ska jag göra nåt som är viktigt. Typ göra läxan som är tills imorrn. Typ sätta mig och kolla på covers på youtube och inse att jag typ är sämst i världen på att sjunga om man jämför med de begåvade människorna..
 
/Evelina
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara Henricsson

Det finns inte mycket som ersätter ägg, och sirap ersätter egentligen bara socker :P

2013-04-24 @ 22:55:26
URL: http://almostpretty.blogg.se/
Postat av: Klara Henricsson

Sv; Haha, inte en du tanke egentligen! Men nästa gång du ska baka och inte har ägg, gör chokladbollar, det är säkrare :P Och ett tips: oboy är INTE ett bra substitut för kakao ;)

2013-04-25 @ 00:00:58
URL: http://almostpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0