Jag har en moppe, en moppe som är paj. Kanske du också har en moppe som är paj!

Jag är jättepeppad på att ta fram moppen nu!
Jag längtar till att kunna åka till SURF när man vill utan att behöva böna och be sina föräldrar om skjuts..
Och eftersom att vi bor 1 mil från SURF så är det inte jättekul att cykla dit. Visst det tar bara 30-40 minuter men då är man död som en sill när man kommer fram..
Sen är det inte så roligt att cykla dit när det är varmt ute heller..
 
Så jag hoppas att vi kan fixa hjulen på mopeden till veckan (dom är i obalans så den skakar jättemycket när man kör över 30km/h) så att jag kan börja köra i slutet av veckan!
Sen måste vi nog ladda batteriet också för annars lär jag ju inte få igång den överhuvudtaget..
 
/Evelina
 
 
 
 
Jag har saknat dig bästavän <3 Haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0