Jag är en klant

Jag är typ världens största klant.
Igår när vi skulle åka till Surf så var det meningen att vi skulle köra förbi Ica på Teg för att köpa mat. Och vad gör jag?
JO! Jag glömmer det!! Och när vi kom till Surf så frågade Jessica och Linnéa varför jag inte körde in på Ica.
 
Åhhhh vad klantigt!
 
Sen så i söndags så skulle jag och min kusin åka in till stan. Och först och främst så åkte jag nån jättekonstig väg och så körde jag över Vasaplan (där man tydligen inte får köra..lärde Linnéa mig igår..hoppsan..) Men sen lyckades jag faktiskt parkera moppen på mopedparkeringen! Grattis till mig!
 
Sen när vi skulle åka hem så gick det inte att köra framåt. Och då visade det sig att låset satt kvar på framhjulet.. Är jag sämst eller är jag sämst?!
Så jag ställer upp moppen på stödet för att låsa upp låset, och vad händer?
JO! Moppen ramlar omkull!!
 
Herregud..
 
/Evelina
 
 
Hej mat. Förlåt för att jag glömde gå in på Ica och köpa dig.
 
 
 Hej moppe. Förlåt för att jag råkade tippa omkull dig så att du gjorde dig illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0