Att plugga är inte min starka sida..

Jag har SO-nationella i geografi imorrn och på onsdag.. Jag borde plugga.. Typ nu..
 
Jag sitter och försöker läsa om atmosfären och plugga världens länder, men jag blir så frustrerad och det känns som att jag vill sparka någon. HÅRT!
Nämen om jag ska va lite seriös så har jag ingen ork att sitta och plugga hela kvällen (jag har aldrig någon ork att sitta och plugga) så jag ska till surf efter middan :)
Mamma ska på nåt möte så jag ska åka med henne dit. Sen kommer jag typ sitta parkerad i Hebels box eller nåt.
 
Nej nu ska jag typ tvinga mig själv att läsa. Lycka till Evelina. Det kommer fungera bra. Eller inte..
 
/evelina
 
 
världens finaste ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0