Jag vill åka diiiiiit!

Norrsken är verkligen det häftigaste jag vet! Det har börjat bli typ en hobby för mig att hålla koll på när det kan bli mycket norrsken och varför det blir så hahaha. 

Det finns iallafall en live-kamera i Abisko där bilden uppdateras kanske var 20e minut. Och eftersom att Abisko är det ställe i världen där man oftast kan se kraftigt norrsken så visas ofta fina norrskensbilder!
 
Vill typ hellre fara dit efter studenten än att åka till USA eller nåt annat coolt land som alla andra. Jag drar till Abisko istället, som btw ligger i Sverige för er som inte visste! ;)
Nämen skulle verkligen vilja åka dit någon gång! Kanske är det dock bara jag som typ dreglar över bilderna nedan :P
 
Här är länken till live-kameran för den som är intresserad: http://www.auroraskystation.se/live/
 
/Evelina 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0