ÄÄÄÄNTLIGEN!

Åh allt känns så bra nu!
 
- Idag hade vi vårt sista prov och vår sista riktiga lektion för terminen.
 
 
- Imorgon har vi bara avslutning och sen är det LOV!
 
 
- Ikväll är även avslutning på ridningen och jag hoppas på att vi leker lekar och busar runt hahah.
 
- Julshowen var i helgen som var och det känns så jäkla bra att den är över. Fy satan vad vi slet för att få det att gå ihop i slutet.. Nu känns det nästan konstigt att inte ha något man behöver göra eller fixa tills ett visst datum.. 
 
- Nu känner jag mig faktiskt taggad på att göra något också, vilket jag inte gjort de senaste veckorna haha. Jag ska sätta mig och rita klart lite teckningar och pyssla med lite annat i helgen hade jag tänkt. Jag är jäkligt sugen på att fota någonting också! Typ fina vinterbilder med frost, snö, hästar och gulaktig vintersol! :D
 
- Jag har även fixat min julklapp till mina föräldrar nu också! Så slipper jag tänka på det. Måste bara hitta på något till min lillebror..
 
 
Allt känns helt enkelt bra nu för tillfället!! 
 
/Evelina
 
Bilden jag ville ladda upp var för stor så bjuder på lite bilder från när jag rakade Porter :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0